niedziela, 23 października 2016

Od Helen C.D Holiday

Chwilkę jechałyśmy w niezręcznej ciszy.
- Może opowiesz mi coś o sobie? - spytałam chcąc przerwać ciszę
Przygryzła wargę.
- Jak wiesz lubię czytać.
- Coś innego? - uśmiechnęłam się - Może coś czego jeszcze nie wiem?
- Gram na skrzypcach. Śpiewam. - odparła tylko
- Nie masz ochoty gadać, co? - spytałam zaczepnie
- Dawno nie jeździłam. Mogłybyśmy? - zrobiła wymowny ruch łydkami.
- Jasne, jedźmy. Wołaj jak nie będziesz nadążać
- Ja nie nadążać? Żartujesz sobie? - parsknęła
- Jeszcze zobaczymy... - mruknęłam po czym wbiłam pięty w bok konia. Mefisto wyrwał do przodu. Usłyszałam za sobą tętent kopyt, który stopniowo się oddalał.
Przede mną zobaczyłam kilka kłód.
Znalezione obrazy dla zapytania zwalona kłoda na ścieżkeUśmiechnęłam się na samą myśl o skokach.
Przyspieszyłam konia jeszcze bardziej, po czym dałam mu sygnał do skoku. Pofrunęliśmy wysoko nad kłodą. Szkoda, że żaden instruktor tego nie widział... Ten półsiad był wprost idealny...
Skoczyłam jeszcze trzy kłody, po czym zwolniłam do kłusa, a następnie do stępa. Obejrzałam się. Jak się spodziewałam Holiday była daleko za mną. Nie żebym ja była jakimś szczególnie dobrym jeźdźcem, ale znałam oba konie. Nie dało się ukryć faktu, iż Mefisto był koniem o wiele szybszym niż Oxer.
Gdy Holiday podjechała uśmiechnęłam się do niej:
- I co?
Pokiwała głową:
- Muszę przyznać, że jest szybszy niż się spodziewałam - poklepała mojego konia po łopatce - jesteś niezłą torpedą - powiedziała mu
Wałach przestąpił niespokojnie z nogi na nogę, jednak się nie spłoszył.
- Jeszcze jeden galop? - spytała z nadzieję
- Chętnie - znów zebrałam konia i już po chwili pruliśmy galopem między drzewami.
Jechałam tak ze śmiechem na ustach przez kilka minut zanim przypomniałam sobie o Holiday. Szybko zwolniłam i sprawdziłam gdzie się podziewa.
Była dość daleko w tyle.
Zawróciłam konia i pojechałam w jej kierunku.
- Wybacz, zapomniałam, że nie jestem sama.
- Nie szkodzi
Następną chwilę jechałyśmy w milczeniu.

<Holiday?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie spam w komentarzach i nie reklamuj bloga w miejscu do tego nieprzeznaczonym - to będzie karane usunięciem twojej uwagi. Nie zapominaj też o zasadach interpunkcji i ortografii! ;)